[img] 156149 km eindstand even wachten bij de poort van de hemel. [img] De Poort wachter luistert naar de naam Romein. Zijn voornaam zal wel...
Er zit bij ons allemaal wel ergens een draadje los :)
De auto staat vanaf nu te koop in de rubriek; te koop aangeboden/
Ik had beloofd een reeks detailfoto's te maken, maar waar zou een potentiële koper, geïnteresseerd kunnen zijn. In de staat van de stoelen bedacht...
Beloofd is beloofd OOPers/sters, maar deze dag liep toch even anders.Dacht ik de volgeladen caravan helemaal leeg te lossen, werden wij, Sonja en...
Goedemorgen Oopers/sters Martijn schreef al, dat ik mij aanvankelijk vergiste in het kenteken (FB DH 56), tengevolge van mijn bijzondere...
Rob en Martijn Bedankt voor jullie reacties. Martijn is een oplettende lezer. Het kenteken is idd FBDH61 [img] Ik ben momenteel behoorlijk druk...
Bedankt voor het meedenken Ommie En Geloof het of niet mijn Duktape oplossing is wind en waterdicht, tenminste de afgelopen twee weken, gebleken....
Goedemorgen Heer van Stand of mischien mag ik Ommie zeggen. je hebt het inderdaad goed. Vanaf eind augustus als de oude omega zijn laatste klus...
Goedemorgen Oopers/ster Ik ben weer de eigenaar van de 23 jaar oude omega FB-DH-56 van mijn vader. NeefNiels wilde hem wegdoen, derde auto blijft...
Vooralsnog is tie kurkiedroog
Iedereen bedankt voor het meedenken. Heb vandaag de Corsa weer opgehaald en kreeg de defecte bobinerail mee, die heeft wel iets weg van een rijtje...
Bedankt voor je reactie slurpy. Ik zou zeker de Corsa als alternatief aan willen prijzen, zo tevreden (72000km) zijn sonja en ik wel. Van kwa...
Goedemiddag OOPers een snelle vraag nOOPt me naar het forum, maar eerst even bijpraten over de omega. Die heeft zijn uithuisplaatsing bij mij...
welkom Ommie B2, Ben ook wel benieuwd hoeveel km staat er op de teller staat? Misschien iets belangrijker ivm buikpijn dan de kleur, of loopt je...
Bedankt Jacco voor het regelen van het blauwe stigma van de ware OOPgediende. Van Niels en zijn crew hoor ik weinig, eigenlijk niets over C20 en...
Interessante opmerking Paul IJsblok. Als we ervan uitgaan dat het niet van Kwa zelf zijn kan, die de waterpompen tot Erger maakt, lijkt het erop...
Goedemorgen ieder Goed nagedacht over voortgang van het dagboek, maar C20 is nu van Niels en Niels moet zijn eigen weg vinden,zowel in het...
Nog meer, Berry? Mijn teller staat op 60 zag ik. Maar in ieder geval werken die links dus blijkbaar wel, Gr. Fr.
Links werken nog niet. En ik wil juist zo graag een kijkje nemen. Gr. Fr
Scheid namen met een komma.