Hallo Mensen, Ik heb al een tijdje een abonnement op Youngtimer Magazine. http://www.youngtimer-magazine.nl/ Dit is een erg leuk blad, lees het...
Hoi mensen, Het gaat niet over een Omega, maar over de Subaru legacy 2.5 van een vriend van mij.... Aangezien hier zoveel slimme mensen zijn...
Weet iemand of het mogelijk is om bij een Omega (b2 sedan) De dempers welke de kofferbak openen te vervangen voor sterkere? Niet dat ze bij mijn...
Hoi Mensen, Ik heb in mijn Omega heel veel last van krakende deur-rubbers, als ik over een klinkerweg hobbel, dan kraakt het aan alle kanten! Ik...
Hallo mensen, nadat ik m'n Omega met Eibach veren +/- 3cm heb laten zakken, heb ik hem nu ook voorzien van H&R spoorverbreders 50mm...
Ik weet niet of hij al bekent was, maar kwam deze net tegen! Lotus Omega; http://www.autocar.co.uk/car-video/lotus-carlton-video-review/...
Hé mensen, Ik heb hier een 2.4i Omega (motor) :)( waarvan de injectoren lekkken, of in ieder geval de slangetjes die daaraan zitten :? Heeft...
Vandaag nog even wat foto's gemaakt, gewoon omdat het kan 8)7 [img] [img] [img] [img] [img] Groetjes, Niels
Hé mensen, Was pas even lekker een stukje aan het touren met mijn Diplomat... Kon het niet laten om een paar foto's te maken! ik heb ze op het...
Hallo mensen, Ik heb een probleempje met mijn Omega 3.0 V6 aut. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen; Tijdens het rijden stopt de auto er...
Hallo allemaal, Vandaag samen met Sjors (en zijn Omega mv6 3.0 V6 24v bj.1997 kleur: zwart interieur kleur:crème op 16" B1 sport velgen en...
Zolang als ik me kan herinneren, ben ik altijd al Opel, (en) Oldtimerfan geweest... M'n 1e auto (al weer 9 jaar geleden, ik begin nu toch echt oud...
Hé mensen, Binnenkort moet mijn Omega voor de APK... Maar voor het zover is ga ik er eerst nog een beetje aan knutselen 8)7 Wat ik weet is dat...
Hé mensen, Eindelijk heb dit forum ook gevonden. kijk al een tijdje mee, en ik moet zeggen ziet er mooi uit allemaal _/-\o_ Heb nu een paar...
Scheid namen met een komma.