Twee weken geleden een setje matten gekocht bij automatten4you.nl. Heb gekozen voor velours in de kleur Kiesel met als randafwerking de kleur...
Afgelopen vrijdag was het dan zover, eindeljjk weer richting de sneeuw. De laatste keer was april 2015, voor nu alleen een weekendje. Vrijdagnacht...
Van de week een grill gekocht van Joep welke hij gisteravond vlak voor 18.00 uur nog naar de Post gebracht heeft. De grill werd hier vanmorgen...
Vanmorgen even mijn lucht en interieurfilter vervangen alsmede het luchtfilterhuis deksel. Op de laatst genoemde waren 2 pootjes afgebroken en...
Vandaag de winterbanden er weer onder laten zetten incl. balanceren. Geen vieze handen en een schappelijke prijs. Ook opnieuw gevuld met stikstof....
Goedemorgen, Is het misschien een idee om in dit topic een overzicht te maken van mensen die in het bezit zijn van een Tech 2 en/of OpCom? Ik heb...
Welke bougies moet ik nou hebben? Heb er dacht ik 6 nodig in de V6. Ik vind ze op internet van Bolk voor 8 euro per 4 of van Bosch bijvoorbeeld...
Ik heb zojuist een mooi setje matten gekocht *; wordt vervolgd..... Iemand bekend met deze kofferbakmatten?...
Goedemorgen, Op het 'hoofdscherm' van een CID kunnen blijkbaar meerdere dingen staan, zie hieronder. Actie radius / verbruik. Hoe is dat in te...
Zoals eerder verteld heb ik zondag de 13e mijn 2.6 Executive opgehaald bij Berry in Mildam. Berry heeft er deze week APK opgezet. Ook heeft Berry...
Vanmorgen heb ik afscheid genomen van mijn 2.2. In Mildam stond een mooie Omega B2 Sedan 2.6 V6 Executive te koop. Na bezichtiging gelijk...
Goedenavond, Sinds een maand start de Omega niet wanneer hij 2 dagen stil gestaan heeft. Zo ook vandaag. Afgelopen woensdagmiddag heb ik nog...
Goedenavond, Sinds kort heb ik af en toe mijn mm lampje branden lijkt de auto wat te stotteren bij regelmatige snelheid. Vanavond uitgelezen en...
Vandaag op pad geweest naar Mildam in Friesland om Berry weer eens aan te doen. Berry heeft voor mij een zwart lederen interieur geplaatst met...
Vandaag even de Olieafscheider in de carterventilatie geplaatst. Had een nieuw slang besteld omdat de oude helemaal gaar was. Een relatief...
De auto naar VOD Smit & Co te Kampen gebracht. Helaas afgekeurd op een aantal punten met een totale prijs van € 949. De auto word op dit moment...
Helaas werd mijn Vectra B2 in maart 2014 behoorlijk afgekeurd. Ik ben op zoek gegaan naar een Omega. Begin april 2014 kwam ik in Almelo een Omega...
De volgende aanpassingen / upgrades staan op mijn verlanglijstje voor mijn huidige B2. Ik wil van alle aanpassingen een update hier posten en/of...
Het begon allemaal in 2005 toen mijn vader een zilvergrijze Omega B1 uit 1994 kocht met kenteken JH-DD-92, ik was op slag verliefd op de Omega *;...
Fotosjop of ooit echt zo geleverd? [img]
Scheid namen met een komma.