Bij deze mag iedereen even lachen, Ik had dus het probleem dat ik bij een bepaalde station de deuren niet meer open kreeg. Slot zit vast en de...
Heeft iemand hier ervaring met een Opel frontera? Ik ben namelijk aan het denken om er misschien eentje aan te schaffen als lichte vracht. Alle...
Ik heb hier sinds kort nog een 2.5dti bij en als deze al start. Dan stinkt deze enorm hard. Ik ga er vanuit dat deze flink wat olie bij verbrand....
Juist thuis gekomen van mijn werk en wou mijn station in de garage zetten. Ik doe deze open en zie een hoop veren Door de garage liggen. Bij...
Wie kan mij helpen en vertellen of de 3 weg klep van een 2.2 hetzelfde is als die van een 3.0?
Heeft iemand dit al geprobeerd of weet iemand of dit past? Groetjes
dit jaar houden ze hun 2e meeting na vorig jaar hun eerste gehad te hebben met toen een opkomst van een 400 tal duitse wagens. heb ik gisteren met...
Gisteren naar een nacht meeting geweest er was een hele mooie grote opkomst maar ook niet echt veel soeps :) heb maar 2 foto's gemaakt van de +/-...
Wie komt er een kijkje nemen?
Wie komt er zijn trouwe levensgezel laten bewonderen?
vandaag wezen kijken naar een Omega A2 2.0 GL 1e eigenaar (mede-eigenaar opel garage hasselt) zeer propere wagen +/- 90.000km hij deed hem met...
Deze zondag eventjes gaan cruise samen met een maatje [img] [img]
Ben vandaag weer een uitstapje gaan maken en ben dan terug thuis gekomen met een full irmscher op de trailer. Weet nog niet helemaal zeker wat ik...
Hoe kan je sinds het hacken nu eigenlijk foto's uploaden? als ik een bijlage wil toevoegen zegt ie dat .Jpg niet toegestaan is. Alvast bedankt
na lange tijd zoeken heb ik toch alles gevonden voor mijn 10 jaren plan in orde te kunnen maken nu nog wat sparen om alles te kunnen realiseren :)...
zoals jullie wel weten heb ik nog een break bij gekocht die als werkpaardje moet gaan dienen, deze moet natuurlijk wel een beetje deftig voor de...
vandaag even een ritje gaan maken wat iets verder is dan dagelijks naar het werk en bijna ter plaatse ineens 3 lampjes aan! ter plaatse gekomen...
ik heb in mijn donorwagen een creme lederen interieur zitten net als in mijn groene, maar in de mijne werkt de zetelverwarming niet meer van de...
wat is exact het verschil tussen een 2.5dti 150pk en een 2.5td 131pk? en welke versie zou het interessantste zijn of beste voor mee te rijden? ik...
hallo, nu ik mijn eigen deeltje op het forum heb gekregen wil ik wel eens een lijstje maken met wat er de voorbije jaren allemaal gepasseerd is...
Scheid namen met een komma.