Veel succes met je nieuwe wagen!
Er is een uitvoering in een ander soort hout en deze heeft dit paneeltje achter geloof ik. Ieder zijn smaak. Ik persoonlijk vind een zwart mooier...
Ik heb het te druk en de groene is er niet en het werkpaard moet maar voelen waarom hij dient. Vuil worden vant werk 8)
Maar alvorens Maurice in zijn wagen stapt, ik ga zowiezo naar de rally die begint om 8u, dus kan ik tegen koffietijd nog wel even rap passeren is...
En alweer wassen, ik sta flink achter _O-
Maurice mag altijd wel eens langskomen :P Zo ver hoeft ie er niet voor te rijden _O-
Ooit op de sezoens rally geweest dan? ;)
Oké tegen dan zal mijn schatje der cosmetica kuur wel klaar zijn *O* nu hoop ik gewoon dat het dan geen sezoens rally is En ja hoor net even...
Re: Cd wisselaar Aha. Dan moet je effe op iemand anders zen antwoord wachten
Re: Co uitstoot x25xe Ik kom uit op 113, ... biv lijkt mij niet echt correct _O-
Re: Co uitstoot x25xe Ik heb trouwens eens snel opgezocht en vind verschillende gegevens terug 251 253 256 257 g co allemaal bij de 2.5 v6...
Re: Co uitstoot x25xe 7(8)7 wat moet dat dan gaan kosten voor mijn andere 3.0 in te schrijven 7(8)7
Ik zal van de week eens in de zooi zoeken of ik het nog ergens vind tenzij het met het oud ijzer weg is :)
Re: Co uitstoot x25xe Haha, omega rijden is altijd belazerd Door de staat _O- _O- Maar toen ik de mijne inschreef was de biv voor een 2.5...
Ruitenwissers? Das al weer voor te wassen :O
Re: Cd wisselaar Door de radio te wisselen met een 2015 of 2013 met ingebouwde cd wisselaar :9 en als je echt die van de b1 wilt gebruiken ben...
Ik rij elke dag tot aan de camionette en terug. Is toch zeker 17km _O- en dan nog hier en daar eens naartoe maar dat is dan meestal met een...
Wassen? Was da?
Das minder, zijn geen leuke plaatsen voor aan te werken. :N
Een maat van mij werkt in een garage voor vrachtwagens. Daar is dit ook ooit gebeurt, gelukkig stond deze niet met de wielen op de grond. Maar dit...
Scheid namen met een komma.